Filmmaraton

15 oktober, 2024 av Martin Olsson

Filmmaraton för Utmanarscouter tisdagen den 29 oktober!!

Snart är det höstlov och visst skulle det vara fantastiskt mysigt att krypa in i en biosalong med en massa andra Utmanarscouter från Södra Skåne Scoutdistrikt!

Vi har ordnat 100 platser och vi börjar på biograf Panora i Malmö där vi kommer se de två första filmerna. Sedan kommer troligen den sista filmen ses på Kino i Lund. Just nu är två av tre filmer valda, det är Moonrise King och Beetlejuice Beetlejuice. Sedan får vi återkomma om den sista.

Vi samlas utanför biograf Panora på Friisgatan 19 D i Malmö tisdagen den 29 oktober kl. 12.45 och filmen börjar kl. 13. Vi förväntar oss att du ätit lunch innan. Film nummer två kör igång kl. 15.30 och sedan åker vi till Lund för att äta kvällsmat och se sista filmen på Kino ungefär kl. 21.

Vi har max 100 platser i salongen, så det är först till kvarn som gäller. Hoppas vi ses i biomörkret 😊

Hälsar SUS och Södra Skåne Scoutdistrikt genom Anneli och Kajsa

Arrangemanget med 3 filmer, transport till Lund och kvällsmat kostar 300:- som du swishar till Södra Skåne Scoutdistrikt senast 22 oktober på: 123 350 1384 och samtidigt anmäler du dig i scoutnet.